Dag 2 - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Margriet en Hans Derksen - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Margriet en Hans Derksen - WaarBenJij.nu

Dag 2

Blijf op de hoogte en volg Margriet en Hans

06 Maart 2014 | Vietnam, Hanoi

Het doel was UITSLAPEN. Om half 5 in de ochtend zittten we allebei klaar wakker in bed. Niks uitslapen. a een douche zitten we om kwart over 6 in de ochtend aan ons ontbijt. Hanoi ziet er nat en koud uit. Geen fiets weer. We besluiten om bij een agent op de hoek een dagtocht te boeken naar de parfum pagode, Om kwart over 8 halen ze ons op. Daar komt en mini bus, Nadat we zijn ingestapt ( we waren de laatste) stelt de reisleider ons aan elkaar voor. 4 Vietemaase dames uit t zuiden, Een vader en zoon uit Pretoria zuid Afrika, een echtpaar uit Minopolis, en een uit Soud Califonia allebei dus Amerika. Een duitse man met Vietameese echtgenote, en een echtpaar uit Perth Australie. En een stel uit Qubec Canada maakt t gezelschap compleet. Wat leuk zo n intercontinentaal gezelschap. Het was een indrukwekkende dag. Inmiddels is het hier 23.30 uur. Heb besloten om het verslag van deze dag en de foto? morgen pas te plaatsen. dus die houden jullie voorlopig even te goed. ( de facebokers hebben inmiddels al een paar foto? kunnen zien.

• 06 Maart 2014 - 21:24

Peter/dini:

Jammer dat je nog niet kunt fietsen!
    Maar komt vanzelf.
    Hier is het overigens bijna 15 graden dus lente!
    Veel plezier en topt mails.

groet dini/peter

• 07 Maart 2014 - 08:33

Monique:

Fijn dat jullie goed aan zijn gekomen. Geniet ervan jullie verdienen het !!
    Monique